duminică, 8 octombrie 2017

Nu tot ce strălucește e aur...


Sper să mă înșel, dar nu cred că toți întreprinzătorii care au deschis câte o afacere în orașul meu natal au obținut banii pe căi cinstite. Am observat că se deschid pizzerii, restaurante, cafenele, case de amanet și magazine de haine într-o veselie. Nu văd ca nivelul de dezvoltare economică să fi crescut așa de mult.
Știu că eu fac, de prea multe ori, treaba multora din Poliție, Interne și SRI, dar unele afaceri din orașul meu au legături cu mafia transfrontalieră, se spală bani negri, niște întreprinzători cumpără influență la nivel local, apoi județean, regional și național.
În spatele întreprinzătorului zâmbitor care apare la TV și dă interviu la ziar, stau interese oculte.
Recent, aflu că un tânăr întreprinzător a deschis o afacere în orașul meu natal, numele său aduce a mare grangur din Iași, da, din Iași, prins cu hoții mari. O fi fiu-său, nepotu-său, ginerele?
Ce, mafia din Italia nu are dreptul să încerce să spele bani negri de tot într-un oraș din regiunea Moldovei devastat de corupție și sărăcie?
Într-un oraș din care au plecat un fost director SRI, un fost posibil judecător la Curtea Constituțională, zeci de foști milițieni și securiști ajunși ofițeri SRI, falimentul FNI, Andreea Marin, rețelele masonice proruse, sunt șanse ridicate ca autoritățile să întoarcă privirea de la niște învârteli extrem de dubioase. L-am dat și pe Iulian Bulai, nu-i așa? Și ăsta tot cu străinii a lucrat... Ca să nu mai spun de Blonda Președintelui ajunsă Deputat după niște resturi aruncate sărăcimii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu